N-VA Wingene-Zwevezele doet mee met Music For Life

Op 26 november 2019

Net zoals vorige jaren doet N-VA Wingene-Zwevezele terug mee met De Warmste Week van Music For Life/Studio Brussel. Dit jaar steunt N-VA de MUG-heli van het Instituut Medische Dringende Hulpverlening uit Brugge.

“Om geld in te zamelen verkoopt N-VA Wingene-Zwevezele dit jaar chocoladerepen. De gemeenteraadsleden en bestuursleden van de afdeling zullen tijdens De Warmste Week de repen verkopen op de markten van Wingene en Zwevezele. Je kan ook de chocolade verkrijgen via de website http://wingene.n-va.be/”, zegt afdelingsvoorzitter Gilbert Laforce.

“Ondanks de snelle reactietijd van MUG-ambulances, is onze West-Vlaamse MUG-heli van onschatbare waarde en heeft ze ook in onze gemeente al enkele keren het verschil gemaakt. De toekomst van de helikopter is nog steeds onzeker. Het is nog steeds wachten op een structurele, financiële oplossing van de federale regering. Voorlopig blijft de heli in de lucht door bijdrages van de provincie, West- en Oost-Vlaamse gemeentes, sponsoring en giften. Graag dragen wij ook hier ons steentje bij”, besluit fractieleider Pieter-Jan Verhoye.

Waar kan je chocoladerepen kopen?

• Woensdag 18 december vanaf 10.30 uur op de markt van Wingene (Kerkplein)
  • Zondag 22 december vanaf 10.30 uur op de markt van Zwevezele (Tramstraat)

• Online bestellen: https://forms.gle/kowNidymKBYBrqyg8