N-VA Wingene-Zwevezele doet mee aan de Warmste Week!

Op 20 december 2017, over deze onderwerpen: Welzijn

Net als vorige jaren steunt de N-VA ook dit jaar Music For Life van Studio Brussel. Ook deze keer doet N-VA Wingene-Zwevezele terug mee! De N-VA steunt niet één, maar wel twee goede doelen: vzw Hartekamp en vzw Zonnebloemblaadjes.

Om geld in te zamelen verkoopt N-VA Wingene-Zwevezele chocoladestokjes. De bestuursleden gingen de boer op en verkochten de sticks op de markten van Wingene én Zwevezele. Wingenaren en Zwevezelenaren zijn zeer solidair en dankzij de steun van de inwoners heeft de afdeling een pak chocoladestokjes kunnen verkopen. Ook online kan je deze stokjes verkrijgen via http://eepurl.com/dcI9Gv

Met deze acties steunen we Vzw Hartekamp en VZW Zonnebloemblaadjes. Deze twee vzw’s hebben één ding gemeen, namelijk ervoor zorgen dat kindjes met een beperking of ziekte, een ongelooflijk leuke tijd kunnen beleven op zomerkamp, uitstapjes maken en op weekend kunnen gaan! Zij bezorgen hen een onvergetelijke vakantie waar ze energie uithalen, grenzen verleggen en soms jaren later nog over spreken. Niet hun ziekte of handicap staat centraal, maar wel het zorgeloos plezier maken, met “gelijkgestemde” vriendjes. Meer info kan u terugvinden op http://www.hartekamp.be/cmsms/ en http://www.zonnebloemblaadjes.be/

Chocoladestokjes

Wat zijn chocosticks? Dat zijn stokjes om een lekkere mok chocomelk mee te maken! Ideaal om de koude winteravonden door te brengen met je kleinkind, ouders, vrienden! Je neemt een warme tas melk, je draait je chocoladestokje erin rond zodat de chocolade smelt en in een oogwenk heb je een lekkere tas chocomelk van verse, échte chocolade!