Welkom, Pieter-Jan!

Op 12 maart 2016, over deze onderwerpen: Communicatie, Jeugd
Pieter-Jan

Pieter-Jan Verhoye is de nieuwe aanwinst van de bestuursploeg. Tijdens zijn studies journalistiek (bachelor) en politicologie (master) werd hij gebeten door politiek. Sinds 2015 werkt hij fulltime voor de partij als de parlementaire medewerker van Kamerlid An Capoen uit Brugge, daardoor is er ook een directe link met Brussel voor lokale dossiers. Hij is ook lid van de jongerenpartij: Pieter-Jan zetelt in de nationale afdelingsraad van Jong N-VA en als boerenzoon is hij voorzitter van de werkgroep Landbouw. “Ik ben N-VA’er in hart en nieren en wil ook succes boeken met N-VA in onze gemeente”, zegt een enthousiaste Pieter-Jan.

Deze jonge West-Vlaming is een fervent sporter. Als houder van een zwarte gordel in de verdedigingssport Kung Fu kan hij zijn mannetje staan. Op zijn 15de sloot hij zich aan bij de jeugdvereniging KLJ Wingene, waar hij nog steeds lid van is. Zoals elke Vlaming geniet Pieter-Jan van een leuke babbel op café, gezellig tafelen, een bezoek aan de bioscoop en het festivalbezoek.

Met deze nieuwe ondervoorzitter heeft de lokale afdeling er een nieuw trekpaard bij die N-VA Wingene-Zwevezele wil laten bloeien.